vykon VM emulatoru - was: Re: VMware & Virtual PC

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Listopad 7 19:59:41 CET 2003

> Odesílatel: Aben Siatris <aben na webcom.sk>

> no... to sa neda ;)) vmware vo vmware nefunguje

aha, tak to asi bylo kvuli historii, kdy pocet soucasne jedoucich vmwaru
byl omezen aby si to lidi nemohli rozsirovat. A kdyz se tomu dala jina
licnce, tak to taky neslo?

To ze to nejde spustit takhle, svedci jedine budto o ne uplne dokonale
emulaci, nebo o licencni duvody.

> a upgrade workstation na gsx neexistuje. pouziva dokonca uplne iny
> format diskov a je trosku na inej technologickej urovni...
>
> inak... neviem o tom ze by vmware workstation bolo limitovane
> na 4 stroje :-o

Fakt je, ze jsem naposledy pouzival verzi 2.x a tam mi vic nez 4 pustit
proste nesly.

JL.