VMware & Virtual PC

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Listopad 7 20:51:35 CET 2003

> Odesílatel: Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>
> expert

> Doprcic, jo... Kdysi jsem tak delal image pro qemm a dosemu, jenze v
> poznamkach to nemam. Zkusim to najit.

Bochs:

losetup /dev/loop0 disk.img
mkfs -t vfat /dev/loop0 pocek_kbytes
losetup -d /dev/loop0

Tady zadavaji offset, mam pocit ze jsem to delal taky s nejakym offsetem,
tedy ze fdiskem jsem to udelal, ale montoval s offsetem aby se namontovala
partisna ze souboru a ne cely soubor. Ale je to fakt tak 4 roky zpatky.
http://www.obdev.at/ftp/pub/Products/vmount/vmount.0.6a.README

Zajimave je tohel:
http://ou800doc.caldera.com/FS_manager/fsD.marry.html

TADADADA!!
############

losetup /dev/loop0 file.img
mount -o loop,offset=123456 file.img /mnt/filesystem
you can calculate the offset easily or
use gpart to brute force it.

Toz to je WONO!

Jo a jeste ty mtools:
http://mtools.linux.lu/
redhat je (aspon ve verzi 5.2) mel v rpmku na instal cdcku

JL.