Fedora Core 1.0 - Jak jsem si urizl ksandu

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Listopad 8 23:17:01 CET 2003

Dne Sat, Nov 08, 2003 at 10:28:13PM +0100, Karel Salavec napsal:

> vytvoril patrisnu. Reboot do Fedory a uz cfdisk /dev/hdd zna a umi s nim
> pracovat. Hmmm ... Bratr zacina mit lehke podezreni.

Me fedora nasla i USB disk.

> Instalace pokracuje standardne, vyber balicku hezky (nutno vysvetlovat, co je
> co, no problem ...). Spusteni vlastni instalace bez problemu, druhe CD, treti
> CD, problem. Instalator hlasa, ze nemuze precit balicek s ceskymi manualovymi
> strankami. S klidem bych dal volbu preskocit, s tim, ze takovahle prkotina se
> muze nainstalovat kdykoli dodatecne. Bohuzel instalator ma vlastnirozum :-(
> Jedine co povoli, je zkusit znovu ... a znovu ... a znovu ...

Tohle je trochu problem.

> PS: Bugy jsem jeste nereportoval, zazitek je stary cca 3 hodiny, z cehoz
> podstatnou cast zabrala jizda (a ted budu mit nejakou dobu pracovne vytizen -
> proto ten nedostatek casu).
>
> PS2: Ten soubor je na jine mechanice citelny - prave odzkouseno

Pred reportovanim bugu si overte, ze CD je dobre vypaleno, ve Vasem pripade
temer jiste neni.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.