!!PROBLEM!!

xkenni xkenni na seznam.cz
Neděle Listopad 9 11:35:58 CET 2003

Diky..omlouvam se ze jsem ten prispevek dal do diskuse o linuxu. Ale kdyz uz
jsme u toho.. kterou distribuci byste mi doporucili na notebook (P133, 32mb,
2,4gb hdd)
Mam velke zkusenosti s RH, ale nevim, jestli by se na to nehodila vic treba
nejaka jina a kdyz, tak kterou verzi? (aby mi to ten stroj zvladl) Diky.
"Lubor Kacian" <kacian na kacian.sk> píše v diskusním příspěvku
news:20031109010953.1d08d1f0.kacian na kacian.sk...