Fedora Core 1.0 - Jak jsem si urizl ksandu

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Listopad 9 15:19:58 CET 2003

Jan Polzer napsal(a):
> Musim se pripojit k tem, co nejsou Fedorou prilis oslneni. Pri instalaci
> jsem mel stejny problem, CD sice bylo opravdu spatne vypalene, nicmene RH9
> pri stejne chybe nezkolabuje, narozdil od Fedory...

Ale skolabuje, aspoň RH8 určitě. :-) vyskoušeno

> Taky me nepotesilo, ze mi nefungovala aplikace Pridat/Odebrat balicky.

Ta nefungovala ani v RH8,9 aspoň mě se ji nepodařilo rozchodit kašlal
jsem na ni a hesky rpm ..... :-)

> Nevim, v Linuxu se vratim zpatky na RH9 nebo prejdu na Mandrake.

??? Já právě teď stahuji Fedoru :-) jinak mám RH9 :-)

|    ICQ    179223500                    |