Fedora Core 1.0 - Jak jsem si urizl ksandu

Jiri Dvorak djirilinux na centrum.cz
Neděle Listopad 9 17:19:02 CET 2003

V Ne, 09. 11. 2003 v 11:09, Jan Polzer píše:
> Musim se pripojit k tem, co nejsou Fedorou prilis oslneni. Pri instalaci
> jsem mel stejny problem, CD sice bylo opravdu spatne vypalene, nicmene RH9
> pri stejne chybe nezkolabuje, narozdil od Fedory...
> Taky me nepotesilo, ze mi nefungovala aplikace Pridat/Odebrat balicky.
>
> Nevim, v Linuxu se vratim zpatky na RH9 nebo prejdu na Mandrake.

 Ja se pridam u mne se zase instalatoru nedarilo odinstalovat nejake rpm
( aktualizace z RH9) tak koncil restartem... je fakt ze tesne nez se to
cele restartro tak tam byla vydet radka z ktery jsem pochopyl kde je
chyba, ovsem az na potreti protoze pri instalaci bezne monitor nesleduju
co  mi to pise.... ale jinak je fedora celkem ok

Dvorak Jiri