Fedora Core 1.0 - Jak jsem si urizl ksandu

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Listopad 10 08:51:48 CET 2003

On Sun, Nov 09, 2003 at 06:40:53AM +0100, Milan Kerslager wrote:

> U Vas je chyba jasne zpusobena tim, ze pouzita CD-ROM nemohla dany
> soubor precist (asi jste vypaloval moc rychle na nekvalitni medium). Aby

 A protoze se jedna o naprosto zasadni data neslo v instalaci pokracovat
 nebo udelat neco jineho nez restart...

> se to nestalo, DURAZNE Vam instalator na zacatku nabizi kontrolu medii
> (coz jste jiste neudelal).
>
> Tim padem je to Vas problem a Vase chyba.

> Spis jste ze sebe udelal *****

 Pravda  jeste  nikdy  jsem   neinstaloval  RH  (narozdil  od  puvodniho
 tazatele), ale  kdyz jsem naposledy  instaloval WinXP a mel  jsem vadne
 medium tak  mi to umoznolo  minimalne chybu  ignorovat a bylo  tam vice
 tlacitek  nez jen  znova a  restart... Dost  mozna, ze  casem budou  M$
 systemy  vice  linuxovatet  a  nektere distribuce  linuxu  naopak  vice
 windousovatet. To pak bude hvezdicek v mailech, co? *****

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>