vykon VM emulatoru - was: Re: VMware & Virtual PC

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Listopad 10 12:34:50 CET 2003

> Odesílatel: Dalibor Straka <dast na panelnet.cz>
> >
> A proc pouzivate vmware 2.x? Ctyrka je rychlejsi. Docetl jsem se to na
> v diskuzi na vmware.

V te dobe byla jen dvojka ;-). Dneska jsem si po dlouhe dobe nainstaloval
zase vmware - al uz ctyrku, ale dava mi jen core dump nebot mam tu jen
P-233MMX.

Zatimco qemu mi na tom jede OK, ale jeste tam nemam wokna.

JL.