vykon VM emulatoru - was: Re: VMware & Virtual PC

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Pondělí Listopad 10 13:10:36 CET 2003

On Mon, 10 Nov 2003 11:32:46 +0100, Jaroslav Lukesh wrote

> DIKY za paradni vysvetleni. Ted uz je mo leccos jasne. Mimochodem, vmware
> je nejpomalejsi pri instalaci jakehíkoli OS, treba uplne nejhorsi to
> bylo, kdyz jsem do nej instaloval solaris, to trvalo skoro 2 dny
> (VMware 2.x na P-233MMX) a text na instalacni konzolu chodil asi
> jako bych byl az nekde na neptunu zavratnou rychlosti nekolika malo
> znaku/sec. Odezva na klavesnici bezkonkurencne nejpomalejsi a pod.

Hmm... tak to bolo uz naozaj davno. Z vlastnej skusenosti mozem povedat, ze
instalacia w2k priamo na hardware bola pomalsia, ako instalacia vo vmware na
tom istom hardware. A nie o trochu. Sice som to nemeral, ale cca o 10 min...

--
Erich Vinclav
systémový administrátor, IVeS Košice