ATA RAID s SIL 0680 ATA RAID kartou

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Listopad 10 14:49:31 CET 2003

> Mate nekdo zkusenosti s touto RAID kartou? Nejak se mi pod ni RAID 1
> nepodarilo rozchodit.
>
> Nativni vubec a u softwaroveho RAIDu konci start L99 99 99 99 99

mam tuto kartu v stroji, beham na nej sw raid1. instalacia cisteho systemu
(rh 7.3) bola bez problemov, len si pamatam ze mi dalo trochu roboty zladit
onboard radic a tuto kartu a presvedcit to vsetko, aby to behalo. hw raid
sa mi rozbehnut nepodarilo, neviem ako na to - na mieste, kde by mal byt na
plosaku jumper pre raid, mam len prazdne miesto, a dokumentacia nepovedala
absolutne nic. jadro beham kvoli staremu wifi 2.4.18, pokial viem tak v
2.4.21 bol driver komplene pripisany, je udajne rychlejsi a stabilnejsi -
nemozem posudit, a le ani na starom jadre som problemy nezaznamenal.
este jedna vec, v starsich jadrach sa tento driver vola CMD680.