dva pocitace spojene pres kabel, dva ruzne OS

Lubomír Odráška lubomir.odraska na prodiss.cz
Pondělí Listopad 10 15:02:26 CET 2003

Mozna tu tento problem byl, nicmene v arxivu jsem ho nenasel.
Mam doma dva pocitace, spojene kabelem. Na jednom je Mdk 9.0, na druhem WXp :(. Poradi mi nekdo jak je nastaviot, aby se navzajem videly? nastavil jsem Ip adresy na 192.168.0.1 a ..0.2, na linuxu bezi samba, Workgroup mam stejnej. Ale pocitace se navzajem nevidi. Rad byx vypaloval nejaky veci co mam na linuxu, ale vypalovacku mam (respektive moje matka) na winXp.
diky za rady.

Lubos