Padani apache

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Listopad 10 15:06:02 CET 2003

> Dle mych zkosenosti, se apache zhrouti (pravidelne) pokud se
> /etc/init.d/apache reload
> spusti pri vzsoke zatezi systemu, coz je pri rotaci logu dostatecne
> splneno.
>
> Pokud to nahradite
> /etc/init.d/apache stop
> /etc/init.d/apache start
>
> melo by to pomoci.

To mate pravdu, ale pri hodne velkem poctu odrotovavanych logu a tedy
velkemu poctu virtualhostu to znamena, ze apache noc co noc trebas i 15
minut proste nepojede. Coz je podle me neprijatelne. Ja to reim tak, ze
obetuju radeji obetuju par minut logu (cili radku reloadujici apache
zaremuju a po skonceni logrotatu apache zavru a nasledne otevru log.
Funguje to dobre (pro pozorovatele zvenku) jen se tim prijde o kus logu.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz