dva pocitace spojene pres kabel, dva ruzne OS

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pondělí Listopad 10 15:06:55 CET 2003

> Mozna tu tento problem byl, nicmene v arxivu jsem ho nenasel.
> Mam doma dva pocitace, spojene kabelem. Na jednom je Mdk 9.0,
> na druhem WXp :(. Poradi mi nekdo jak je nastaviot, aby se
> navzajem videly? nastavil jsem Ip adresy na 192.168.0.1 a
> ..0.2, na linuxu bezi samba, Workgroup mam stejnej. Ale
> pocitace se navzajem nevidi. Rad byx vypaloval nejaky veci co
> mam na linuxu, ale vypalovacku mam (respektive moje matka) na winXp.
> diky za rady.

Funguje ping z jednoho na druhy?
Zalozil jste v linuxu/sambe uzivatele, pod kterym se hlasite do Windows?
Mate stejne heslo? Pouzivate encrypted passwords?
Bez toho, abyste hledal pocitac v okolnich pocitacich, pripojite si sitovou
jednotku?
Napr:
net use x: \\jmeno\share

Co to zahlasi?