Fedora Core 1.0 - Jak jsem si urizl ksandu

Bohdan Milar milar na tyflocentrum-ol.cz
Pondělí Listopad 10 22:09:49 CET 2003

On Mon 10. November 2003 14:09, you wrote:

> Idealni reseni by asi bylo nasledujici: Volby [Zkusit znovu] [Konec
> instalace] [Preskocit a neinstalovat zavisle balicky]
>
> Vas nazor?

Ja bych uvital neco, co jsem kdysi videl u Mandrake - moznost ulozeni
konfigurace (zvolene balicky apod.) na disketu pred zacatkem instalace. Pokud
instalace zkolabuje, pustim ji znova, strcim disketu a to, co jsem hodiny
konfiguroval je v minute zpatky.

S pozdravem

Bohdan Milar