Instalace RH9.0 failes na CD2 (a'la Jak jsem si urizl ksandu)

Úterý Listopad 11 07:41:49 CET 2003

On Tue, Nov 11, 2003 at 07:38:05AM +0100, DukO wrote:
> [...]
> vpravde ponekud divnou zkusenost). Uz jsem neco naznacil,
> ale rikal jsem si, ze nebudu prudit, dokud to poradne neprozkoumam,
> nicmene je to takto (kde jsem udelal chybu ??):
>
>    1) Stazeni IMG z www.redhat.com
>    2) Vypocteni MD5 a overeni
>    3) Vypaleni IMG (provedeno ve win2k) s kontrolou oproti IMG
>    4) Kontrola CD v Linuxu (pouzita 1 disketova dsitribuce Linuxu tomsrtbt)
>       - cmp --verbose /dev/cdrom soubor_s_img
>       - skoncilo to vzdy hlaskou EOF v souboru soubor_s_img, coz ale povazuji za OK
>    5) Test okopirovani obsahu CD a porovnani dle obsahu - OK

Zkusil jste test medii, ktere instalator nabizi?

>       CD #1 - OK
>       CD #3 - OK
>       CD #2 - failed na xpdf-blablabla (ne, ze by to nemohl precist, ale nesedi mu nejake soucty).
>
> Podobnou vopicarnu jsem udelal nekolikrat na ruznych vypalovackach,
> ruznych mirrorech RH download, s ruznymi medii. Vzdy to same. Nekde
> musim delat nejakou "blbou" chybu. Muzete me nekdo nakopnout, abych se
> zacal divat spravnym smeren?

Je mozne, ze mate mechaniku, ktera ma problemy se ctenim posledniho
souboru (resp. poslednich datovych bloku na CD). Jde o to, ze mechanika
se pokousi precist "dopredu" data, ktera (mozna) budete potrebovat.
Jenze kdyz je to na konci disku, tak tam nic neni a firmware zkolabuje.

Resenim je vypalit image tak, aby na konci byly pridany nuly navic.

U programu cdrecord je to volba -pad.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz