linux jako satelitni primac

Martin Blaha conf.linux na seritech.cz
Úterý Listopad 11 07:47:01 CET 2003

Pavel Dobes napsal(a):
> Zaujalo me http://www.cadsoft.de/vdr/index.htm
>
> Jenom by me zajimalo...
>
> Existuje nejake zarizeni ktere by pustlio rozkodovany program ze
> satelitu do anteny? Ja nevim, ale ja nemam televizi s s-videem na
> vstupu. A nevim jak funguje ta dvb karta. Ta stehne jako televizni karta
> ma tuner a zpracovava pouze jednu prave naladenou vec a nebo funguje na
> principu
> dostanu data -> rozkoduji -> odeslu v jinem foramtu

SAT antena -> DVB karta -> VGA+TVOUT -> modulator -> TV

K PC by to chtelo dalkovy ovladac na prepinani programu,
da se resit pomoci LIRC (Linux Infrared Remote Control)
a velice jednoducheho obvodu na seriovy port s prijimacem
IR (prijimac pry stoji v GM electronic asi kolem 23 Kc).
Potom se da nakonfigurovat nejaky stary nepouzivany dalkovy
ovladac.

> Me by se lobilo bpchnout nekam v rohu PC s linuxem. Do toho by sla ta
> satelitni antena. A z druhe strany by byl vystup ve stejnem foramtu v
> jakem je normalni antena s tim, ze by se dalo navolit na jake kanaly by
> se co poustelo (tzn. vice stanic na jednou). A pak by k te natene byly
> pripojene televize, kde kazda by mohla sledovat jiny satelitni program.
> Je to utopie???

Tohle nejde, vzdy jen jedna TV stanice nebo radio.

Martin