sane skenuje jen nahled

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Listopad 11 10:22:04 CET 2003

On Mon, Nov 10, 2003 at 04:26:48PM +0100, Ing. Petr Bolf wrote:
> Mozna je problem v tom, ze SCSI skeneru a vypalovacky ma stejne
> parametry 0, 0, 0 - melo by se urcite lisit aspon id ne? (IDE
  Jake parametry? Mas na mysli bus:id:lun ? Jake zarizeni ma jake ID
zjistis treba cdrecord -scanbus. Pokud by na obou zarizenich byly stejene,
je to haluz, nesmysl a nikdy by to nemelo fungovat!. Take si zjisti jake
ID ma vlastne radic, jestli je to 7 jak by si clovek myslel, nebo 0 (ta
je zase bezna u nekterych NCR, u me i na adaptecu abych to mel na vsech
stejne).

> vzpalovacka se automaticky simuluje jako SCSI yariyeni). Ale to by
> potom nemel fungovat ani ten nahled a ani ta vypalovacka ne. Skousel
> jsem i nainstalovat starsi verzi xsane, sane-backends a td. ale bud
> jsem na neco zapomnel, nebo to stejne nejde.
  Je pravdepodobne, ze by nejelo ani jedno, ale ale... Kazdopadne je
mozne, ze pokud je chyba ve scsi, tak budes jatrem odmenen tunou
nadhernych chybovych hlasek. Viz. dmesg.
  Pokud to neni problem ze strany scsi, tak projdi dokumentaci k
backendu k tomuto scaneru jesti v ni neni neco zajimave.
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz