Meta-FAQ & autoreply [was Re: Automatic reply ( Re: SiS 746 a nVidia GeForce 2)]

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Listopad 11 10:44:53 CET 2003

On Tue, 11 Nov 2003, David Jez wrote:

>   Nevi nekdo, co je tohle za provokaci? Navrhuji zaradit do Meta-FAQ
> upozorneni pro vsechny trotly, ktere pouzivaji tyto pitome generatory
> nesmyslnych hlasek, aby si je laskave racili zrusit. V pripade
> neuposlechnuti je vyradit z listu, tohle uz fakt neni mozny. Kdyby to
> byl alespon prvni...

Už jsem v této věci správci konference psal. Yenya mi odpověděl, a to je
fakt, že se to nevrací na každou zprávu, čili to nejde úplně jednoduše
určit.

V této chvíli bych to řešil blacklistem a bude klid.

R.V.