Meta-FAQ & autoreply [was Re: Automatic reply ( Re: SiS 746 a nVidia GeForce 2)]

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Listopad 11 11:32:18 CET 2003

> Už jsem v této věci správci konference psal. Yenya mi odpověděl, a to je
> fakt, že se to nevrací na každou zprávu, čili to nejde úplně jednoduše
> určit.
>
> V této chvíli bych to řešil blacklistem a bude klid.
>
> R.V.
  Diky.

> Problem je v necem jinem. Clovek se do listu prihlasi s nejakou emailovou
> adresou, a pak napise email Z JINE ADRESY a ONO TO DOJDE!
  Neni mozne, jen nejakou error. Za mych mladych let fungovalo, ze pokud
clovek poslal mail na linux na linux.cz z nove adresy, vratil se mu s
upozornenim peclive si prectete svuj prispevek a poslete jeste jednou.
Pote teprv mohl psat. Takhle to bylo IMHO OK a super, jestli to
nefunguje tak je to asi jen nestastna shoda nestastnych nahod.
  Proste potvrzeni prvniho prispevku, ze to myslim vazne :-)
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz