ADSL na RH9

Phill PedroPhill na seznam.cz
Úterý Listopad 11 12:35:29 CET 2003

Tak to je docela LOL :-)

Jop, jedna se o telefonicky pripojeni, lepereceno o tunel.

Musi se pouzit PPtP, takze bych prosel roota, googlem hledal jak nainstalovat
pptp, musi se upgradovat na nejnovejsi verze pppd, potom jde vpohode
nainstalovat pptp, pohrat si s konfiguraci...

Bylo to uz popsano na hodne mistech :-)

-Phill

> zdravim a prosim o radu,
>
> Mam RH9 a nove ADSL HOME. modem konci RJ45,
> Telecom mi pridelil username a pass.
> Coz me zhrozilo, chtel jsem RJ45 a myslel jsem, ze uz nic jinyho, krom
pripojeni dratu a nastaveni brany a tak, nebudu potrebovat.