Skryty adresar na sambe

Simon Brandejs simon na cesa.cz
Úterý Listopad 11 13:00:51 CET 2003

> pocitam, ze hidden atribut asi nebude to co hledate. Takze jedina vec co mne ted napada - i kdyz ne presne to co chcete - je vytvorit share se $ znakem na konci. Treba test$. K takto pojmenovanym shares se dostanete jen pokud vite ze existuji - tedy \\server_name\test$\soubor.exe. V normalnim browse listu se nezobrazuji.
>
> Vyuziva se to standardne ve Windows pro ADMIN$, C$, D$, print$ atd. - tedy shares pro administraci.

hmmmmm ...
ale to je vlastnost SMB klienta Windoozuu ze takovyhle share$ uzivateli
nezobrazi ... ozkousejte smbclient -L //jmeno_win_stroje
takze nic nebrani tomu takovyhle share browsovat [nabrousit ?? je spravne CZesky ??? -))) ]

v sambe je tusim lepsi pouzit priznak
browseable = no

            Better Artificial Inteligence than Natural Stupidity
   		  a nekdy je nejlepczi kedluben -)