Jak dostat obraz z ATI přes S-VIDEO na televizi? - atitvout nezabírá...

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Úterý Listopad 11 11:56:38 CET 2003

On 10. Nov, 10:44 PM CET, trnkar1.ete na mail.cez.cz wrote 19 lines:

> atitvout s
>
> Zdravím, není to moc k veci, ale neumí ten notebook prepínat výstup pomocí
> nejaké klávesové zkratky Fn+cosi? U me to tak bezproblémove funguje. RT

Mám tady jen přepínání pro externí monitor - alespoň si to myslím, protože
ta klávesa s obrazovkou a monitorem mi fungovala. Při připojení televize to
nedělalo nic.

MK