ADSL na siti

Ing. Jakub Jelinek jelinek na goa.braillnet.cz
Úterý Listopad 11 15:39:47 CET 2003

Prosim Vas, mate nekdo zkusenosti s ADSL a provozem site .... aby jednu ADSL linku sdilelo vice pocitacu (treba az 20). Jak to pak vypada s funkcnosti? Jde mi o to, ze ted tu mame mikrovlnu (pomalou) a TDSL stahovani pres satelit, je to sice rychle, ale odezva pomala a kdyz se pripoji soucasne vice jak +-4 uzivatele, tak to kolabuje, takze se musi jet jen pres tu mikrovlnu.
Jde mi o to, jak to taha, jestli se taky ceka, az se nahraje cela stranka (v pripade www) nebo zda to leze po castech.

Moc dik