Re: ADSL na siti

Dan B Daniel.Bar na seznam.cz
Úterý Listopad 11 16:05:14 CET 2003

> Prosim Vas, mate nekdo zkusenosti s ADSL a provozem site .... aby jednu ADSL linku sdilelo vice pocitacu (treba az 20). Jak to pak vypada s funkcnosti? Jde mi o to, ze ted tu mame mikrovlnu (pomalou) a TDSL stahovani pres satelit, je to sice rychle, ale odezva pomala a kdyz se pripoji soucasne vice jak +-4 uzivatele, tak to kolabuje, takze se musi jet jen pres tu mikrovlnu.
> Jde mi o to, jak to taha, jestli se taky ceka, az se nahraje cela stranka (v pripade www) nebo zda to leze po castech.

Zalezi jaky program jste si zvolil. Mam odzkousenou jen novou verzi ADSL Basic (puvodne 128/64, nyni 512/192). Po tom co CTc zapnul agregaci 1:50 (urcitou cast datoveho pasma sdilite s dalsimi uzivateli), tak to nekdy kolisalo od 5kB/s do 25kB/s, jindy zas bez problemu 50 kB/s. Takze pokud chcete stabilnejsi sirku datoveho pasma (= sdileni s mensim poctem uzivatelu) pak volte tzv. profi verzi. (tam je agregace 1:20)

Dobre clanky na tema ADSL jsou na www.lupa.cz (posledni clanek na toto tema http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=3099). Situace se mozna casem zmeni, ale CTc se brani (odjakziva) zuby-nehty. Uvidime co CTU (jen CTU. Stat, ackoli usty ministra pro inf. Mlynare proklamuje svuj zajem o "digitalizaci" spolecnosti, v teto veci zatim mnoho neudelal. A to i presto ze vlastni >50% akcii CTc.)

No a pokud chcete mit linku jen sam pro sebe, pak volte pevnou linku.

Dan

My nemáme jen zboží, ale také Vám dodáme službu. Nejvýhodněji nakoupíte pračku, lednici, myčku, mrazničku, sušičku, vysavač. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=64773%26url=http://www.prackymycky.cz