Tunel

Petr Matejcek konference na crhov.komfi.cz
Středa Listopad 12 07:19:54 CET 2003

tak upresnim :
     clanky na root.cz tykajici se tunelu jsem si cetl ale odpoved na
nasledujici jsem se nedozvedel:

mam nakonfigurovany tunel (na RH6.2) v /etc/cipe/options.cipcb0, do
/etc/rc.d/rc.local jsem nastavil spousteni
toto mezi dvema RH6.2 funguje  ale pokud je na jedne strane 6.2 a na
druhe 7.3 tak se proste nedomluvej

upravil jsem teda tu stranu s RH7.3 tak ze jsem tunel nakonfiguroval do
/etc/sysconfig/network-script  opet jsem zkousel a domluvi se s opacnou
stranou ktera je na stejne platforme stejne nastavena ale s tim RH6.2
proste spojeni nenavaze

zkousel jsem take nastavit RH6.2 podle toho 7.3 ale to pak ani cipcb0
nenabehne

poradi nekdo co s tim ?