Podpora SATA PDC20376

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Listopad 12 10:30:11 CET 2003

Přeji krásný den !

Dá se pod linuxem zprovoznit RAID čip Promise PDC 20376 (1x IDE,
2x SATA) ? Mám ho na jednom mainboardu a docela rád bych si
vyzkoušel SATA v praxi.

Hledal jsem ovladač, ale nezadařilo se.

a) na www.promise.com
 - zde jsou ovladače setříděné podle obchodního označení řadiče
(FastTrak S150 SX4 / FastTrak S150 TX2Plus / FastTrak S150 TX4
..) ale který z nich je ekvivalentní čipu 20376 se nedá najít.
Je tu jenom zmínka na
http://www.promise.com/support/file/compatibility/1_readme asice
že "PDC20376	FastTrak 376". Jenže pod tímto označením na jejich
webu nic není.
Dá se tam tedy stáhnout binární ovladač pro PDC20376 ? pokud
ano, který to je ? A jak je spolehlivý / rychlý ?

b) podle abclinuxu.cz
 - uvolnil Promise svoje ovladače pod GPL. V článku je ale
zmínka o PDC20318/20375/20378/20618.
Neví někdo jestli by tento ovladač šel použít na 20376 ?

c) v kernelu
.. jsem ho (zatím) nenašel. Nevíte někdo jestli se tam vyskytuje
/ bude vyskytovat (v 2.6.x nebo nějakých *-ac patch-ích)  ?

Předem díky za odpověď.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s