Samba a Win2000

Petr Matejcek konference na crhov.komfi.cz
Středa Listopad 12 12:06:47 CET 2003

zdravim

	dela mi to neco podobneho a uz s tim zapasim dlouho  a zatim mi zde
take nikdo nedokazal poradit

	pri kopirovani profilu se to zasekne na nejakem souboru ze jej nemuze
zkopirovat ze serveru. soubor ma obvykle nejaky nesmyslny nazev rekl
bych jina znakova sada  a uzivatel se neprihlasi dokud ho ze serveru
neodstranim

No aspon vidim ze nejsem sam kdo ma ten problem  pokud je jeste nekdo
tak se prosim ozvete