Samba a Win2000

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Listopad 12 15:19:33 CET 2003

On Wed, 12 Nov 2003, Radek Hawkey Dresler wrote:

> Zdravim
>
> Kolegove, jsem zcela bezradny. Na nasi siti mame Linuxe jako fileserver
> pres Sambu pro pocitace Win2000.
> Problem je v tom, ze se stale casteji stava, ze se lide prihlasi na
> pocitac a pri zavadeni jejich sitoveho profilu dojde k tomu, ze nektere
> soubory nelze zkopirovat do lokalniho profilu a tim se cela operace zrusi a profil
> nenabehne. Cela vec vezi nekde v nastaveni prav... ta sitova kopie proste
> nema prava k tomu, aby prepsala nektere soubory lokalni kopie.
> Stava se to jak lidem, kteri profil spousteji na vice pocitacich tak
> [...]

Jako každý admin je v těchto případech nezbytné se spolehnout na logy.
Zcela jistě se dá nastavit takové logování, ze kterého by měla měla být
nějaká anomálie být vidět.
Dále musíte ty případy, kdy se to nepodaří, zanalyzovat a snažit se určit,
co má nejvíce případů společného. Např. dojdete k tomu, že ty problémové
počítače nemají nainstalovaný nějaký Servispack nebo mají profil větší
než 10MB.

Tady vám těžko někdo konkrétně něco poradí, je to případ, kde je několik
možných zdrojů problémů. Pomoc se dá hledat také ve specializované
konferenci, nejspíše v angličtině, takže musíte být schopen formulovat
dotaz i v angličtině.

R.V.