Čtečka RSS kanálů

Peter Luciak peter na luciak.org
Středa Listopad 12 19:12:26 CET 2003

On Wed, Nov 12, 2003 at 06:42:16PM +0100, srakyi wrote:
> Zdravim,
>
> presne neco takoveho uz taky par dni hledam (zatim jsem prolitl
> freshmeat a snazil se googlit, ale nic idealniho jsem nenasel) .. mam
> totiz trochu problem s tim, ze bych potreboval neco co nepotrebuje nake
> obri gnomi nebo kdi knihovny.
> Diky za kazdy tip.

	Co tak AmphetaDesk? Je to skript (resp. skripty) v Perle, feedy sa
prezeraju v browseri, lahko nastavitelny, obcas mi sice blbne s proxy ale
inak je dost dobry. A ma aj obsiahly zoznam roznych weblogov po celom svete
(resp. ich RSS feedov).

P.
--
Peter `cuco' Luciak 		ICQ: 177414624
peter na luciak.org 		jabber://cuc0@jabber.sk

Reality is that which does not disappear when you stop believing in it.
					     -- Philip K. Dick