problem s power off

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Listopad 13 10:11:07 CET 2003

On Thu, Nov 13, 2003 at 09:58:13AM +0100, iko wrote:
> update biosu asi nepojde, pretoze novsi neni. skusim ho prepalit, ci v
> nom neni nejaky problem (zabudnuty bit). ale ak je nahodou chyba v
> biose, ako to ze windoze ho vypnu???

Chybu bych hledal v ACPI. Jsou tam byte kody pro ruzne platformy.
Kdyz jsem to slohnul a rozbalil do citelne podoby bylo tam neco ve
smyslu:
POWER OFF:
windows - ....nasleduje byte kod....
linux - ....prazdno....
treti os - ....nasleduje byte kod....

konkretne todle bylo v IBM ThinkPad. Slohnul jsem to utilitkou
z freshmeatu. Zabrala oprava ACPI a kernel -AM.

Jestli si nekdo myslite, ze nastudujete ACPI jako ja jsem si myslel,
tak je to minimalne tisic stran specifikaci.
-- Dalibor Straka