Fedora Core 1.0 - Jak jsem si urizl ksandu

Čtvrtek Listopad 13 12:14:01 CET 2003

On Thu, Nov 13, 2003 at 12:09:05PM +0100, Tomáš Janoušek wrote:
> Tak by to asi chtelo volbu expert pri zacatku instalace, odmitam aby
> se se mnou bavil instalator jako s debilem ktery nevi co dela.

Obavam se, ze nechapete, o cem se bavime. Expert instalace, pri ktere
neni dany expert schopen dodat (a zkontrolovat nabizenou volbou)
bezchybna media se neda povazovat za Expert(a).

Osobne (pripadnou) expert instalci chapu jasne tak, ze mi nabidne
moznosti, ktere potrebuji (tj. treba rucni deleni disku, shell) a ne to,
ze budu obchazet neco, co *nema* nastat.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz