DŮLEŽITÉ: Návod na oživení LG CDROM mechaniky

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Čtvrtek Listopad 13 12:32:37 CET 2003

Zdravim!

> obchadzaju normu, ale pouzivaju na to viac prikazov (nezmyselne
> kombinacie, co je aj prikaz flush_cache pri zariadeni, co nema zapisovu
> cache)

Normu jsem necetl, ale velmi bych se divil, kdyby ATAPI nemelo
rezervovane kody prikazu pro vendor-specific funkce (u SCSI tomu tak je
a ATAPI, pokud vim, pouziva jen trochu priohnute SCSI commandy).
Pouzivat prikaz, ktery je v norme definovan, byt treba na dany typ
zarizeni neni aplikovatelny, k nejakemu uplne jinemu ucelu, je naprosto
neomluvitelna cunacina.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
A computer without Windows is like a chocolate cake without mustard.