ADSL na siti

Phill PedroPhill na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 13 12:45:33 CET 2003

> Mozna by mohlo pomoct pocitat s pesimistickym odhadem pro omezovani
> konkretnich trid, ale dovolit pujcovani az do vysky optimistickeho
> odhadu (z nadtridy), ale nemam to moc vyzkousene ...

Na Lartc mailing listu se to pomerne dost probiralo, buhuzel se na nic neprislo
;-(
Vite nekdo o QOS discipline, ktera umi pracovat na lince s promennou rychlosti?

Ja jsem neco takoveho zkousel, ale nepochodil jsem.

Kdyz root trida ma mit max rychlost linky a rate=ceil, potom podtridy si
od ni berou svuj rate a co tam zbyde se pak rozdeli v pomeru podle ceil.
Kdyz je ale skutecna rychlost linky mensi nez ta root trida, tak to zacne
blbnout.

Ono HTB proste nebere skutecnou rychlost, ale pouze tu ktera se ji zada.

-Phill