DŮLEŽITÉ: Návod na oživení LG CDROM mechaniky

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 13 13:27:09 CET 2003

> asi sa nedohodneme. kazdopadne to neni len chyba LG.
  Jasne. Muzou za to jestirci ne? Vzpamatuj se!!! Ze jsou LG trotlove je
neomlouva... A ze neumi cist take ne. Ze normy nejsou napsane v
rozsypanem caji take neni muj problem. A ze v LG neumi latinku? Take je
to jen jejich problem. Jeste nejake jine vymluvy? Jo, pokud umi cist, a
ty normy nahodou cetli, tak to znamena, ze jsou ingoranti. Tak jako tak
mi z toho vychazi, ze ti potapani jsou LG. Nebo ten, kdo vi ze LG jsou
ignoranti, ale kupuje jejich vyrobky a obhajuje je; to ale zavani silnym
masochismem...

  :-))) To se mi libi, tahle veta je zatim nejpresnejsi formulaci,
vysvetlujici jak k problemu doslo.
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz