AMD64 - kdo doda HW?

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 13 13:31:02 CET 2003

  Zdravim,

  Co by to vsechno melo splnovat? Me se docela paci K8T800 od MSI to je
tusim MSI NEO K8 nebo tak nejak...
  Ma to promise/VIA, kazdopadne pod trest9 se tvari fungujicne :-)
  Zvukovka je Super, AGP zatim neni podporovane, coz je ale otazkou
casu. Pokud by to melo mit podporovane AGP tak to maji zatim asi jen AMD
a ty jsou AFAIK v Athlon 64 FX/Opteron deskach.

> Abych byl presnejsi:
>
> - nasel jsem ASUS desku, ale ta ma SATA s Promise chipem,
>   a tak se obavam, ze to nepojede
> - nasel jsem ABIT KV8-MAX3, ale u vyrobce neni napsano,
>   jaky SATA chip tam je (snad VIA podle ovladace pro Windows)
>
> Takze bych se rad zeptal, jestli nekdo ma overenou funkcni desku s
> Linuxem a vi o tom, ze deska XY je asi nejrozumnejsi volba.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz