Divne cislo PID (nulove) & chkrootkit

Milan Kocián milon na wq.cz
Čtvrtek Listopad 13 17:31:03 CET 2003

Dobry den

On Thu, 2003-11-13 at 12:54, Dave Lister wrote:

> neporadim vam cim to je, ale mohu vas uklidnit, ze na tom tak nejste
> sam. :) Prosel jsem par masin, kde je debian unstable (i s vanilla
> kernelem z kernel.org) a vsechny maji tyhle ctyry kernel-daemony ve
> vypisu ps s pid 0. Jedna se tedy o jadra 2.4.22; jadra 2.4.21 (ciste i
> mirne opatchovane) maji tyto daemony pidovane normalne... se zda.
>
> Snad to aspon uklidni,
> Dave :)

Diky za odpoved.

take jsem po tom patral a zjistil jsem, ze na vine je temer urcite ps
prikaz. Na jedne masine jsem nasel procps v. 3.1.12 a tady to fungovalo
bez problemu. Po nahrani novych procps z verze 3.1.14 tam byly nuly.
Zajimave je, ze top ukazuje PID spravne. Ted nevim jestli je to bug nebo
feature. Spise bug. Zkusim poslat bugreport.

Uz jsem klidny :-))

S pozdravem Milan Kocian