AMD64 - kdo doda HW?

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 13 17:47:55 CET 2003

> 	Nepises jestli ti jde o Opterony nebo Athlony 64 nebo FX.
  Ja z toho pochopil ze Athlon 64, no mozna jsem neco prehledl.

> 	Furt nechapu, jaktoze se porad nedelaji jednoprocesorove desky
> s 64/66 nebo 64/100 PCI. Takhle musi clovek kupovat SMP delo i kdyz chce
> treba jen routovat mezi dvema gigabitovymi linkami.
  Presne, ja za tim vidim marketing. Me to prijde jako kdysi 386SX, no
proste koule na noze. Procesor je 64b, ale stejne je to na nic kdyz
zbytek sveta je pomala PCI. Kdyby aspon extended nebo 64b, ale 32b PCI
je dost tezky lowend.
  Stejne architektura samotneho opterona je, rekneme, zvlastni. A nejen
podporou trapnych 8 GB pameti, hyperlinkama jako parodii na NUMa
linky... Jak to rict? Proste je to nake nedo/polo/myslene.

> -Y.
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz