Linux-style indentace

srakyi srknfo na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 13 18:58:48 CET 2003

Zdravim,

potreboval bych pouklizet Cckove zdrojaky jednoho projektu a kdyz jsem
se porozhlizel po nejakem hezkem nastroji narazil jsem na "indent".
Vypada ze funguje skvele, ale chtel bych jej donutit, at mi vse usporada
do "Linux-style". V indentu jsou preddefinovane jen GNU a K&R, ale ani
jeden z nich neni to prave orechove. Prozatim jsem dosel k nasledujicim
opsnum:
  indent -bad -bap -bbb -br -brs -cdw -ce -nfca -npsl -i8 source.c
ale nejsem si jisty jestli jsem na neco nezapomnel.
  Snazil jsem se neco pekneho vygooglit ale neuspesne (jedine co jsem
nasel byl programek "astyle", ktery ma sice Linuxovsky styl
preddefinovany, ale kdyz jsem se dival na vysledky jeho prace, nezdalo
se mi ze by opravdu danym doporucenim odpovidala).

Diky za kazdou radu,
	.. srakyi