Fedora Core 1.0 - Jak jsem si urizl ksandu

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Čtvrtek Listopad 13 20:09:40 CET 2003

> Osobne (pripadnou) expert instalci chapu jasne tak, ze mi nabidne
> moznosti, ktere potrebuji (tj. treba rucni deleni disku,
> shell) a ne to,
> ze budu obchazet neco, co *nema* nastat.

pri chybnom mediu s vami (do istej miery) suhlasim, ano, Expert by mal
media pred instalaciou preverit. ale pri instalacii zo siete musim
oponovat - internet nie je schopny absolutne bezchybneho prenosu. a
i keby sme definovali, ze Expert ma mat pripojenie optikou, nie chybovou
mikrovlnkou alebo nebodaj dial-upom, stale sa moze nieco stat serveru
na druhej strane alebo niekde na trase. to bohuzial ziaden Expert
neovplyvni, a instalator by sa z tohto naozaj mohol vediet spamatat.

s pozdravom,
michal rybarik