Problémy s klávesnicí v Javě pod Linux

Tomas Hubalek Tomas.Hubalek na onsemi.com
Pátek Listopad 14 08:12:04 CET 2003

No já taky používám hojně KCharSelect hlavně pro znaky # a @, které v
Javě prostě nedám a to je dost blbý, když chcete v Javadocu napsat třeba
{@link package.Class} :-))

Bohuže tato vlastnost byla už SUSE 7.3 (a věřím tomu že i v dalších
distribucích) a od té doby mě to trápí... :-(

Tom