LILO - Win 98, Win XP a Linux

Michal Poler MPoler na seznam.cz
Pátek Listopad 14 08:15:00 CET 2003

Dobry den,

potrebuji vyresit problem se zavadecem systemu. Pouzivam LILO a chci, aby mi zavadel Windows 98, Windows XP a Linux.

Nejdrive jsem nainstaloval Windows 98, nasledne Windows XP a pak Linux. Vsechno na jeden fyzicky disk. Jenze po restartu se mi v LILO objevi pouze odkaz na Linux a Windows XP.

Windows 98 nema na disku zavadec, protoze vidi jen ten jeden oddil, tudiz ho pres LILO nezavedu (zkousel jsem doplneni parametru do /etc/lilo.conf, ale z uvedeneho duvodu bezuspesne).

Muzete mi poradit jak na to? Rad bych pouzival Linux doma, ale jestli se mi toto nepodari vyresit, tak to nepujde. Diky.

Michal Poler
60 hodin volání zdarma, to už by vás mohlo připravit o hlas. Pořiďte si Oskarovy Štědré Hodiny a nezavřete o Vánocích pusu. www.oskar.cz http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=64994%26url=http://www.oskarmobil.cz/services/whatsnew.php#od