LILO - Win 98, Win XP a Linux

Petr Hložek petr_h na mrp.cz
Pátek Listopad 14 09:26:23 CET 2003

XOSL jsem mel naposled nainstalovany asi tak pred rokem. Stahoval jsem
jej z http://www.volny.cz/xosl .Je tam nekde i navod jak to nainstalovat

Sice tam nikde o Windows XP zminka neni ale funguje to s nim. Mel jsem
takto udelany boot so Win95, Win98, WinXP, Red Hat 7.2, Red Hat 7.0

Petr

--
email : petr_h na mrp.cz;ok2cqr na post.cz
work  : www.mrp.cz