Tisk cesky v MDK 9.2

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Listopad 14 10:40:16 CET 2003

Tomas Rett napsal(a):
> Ve verzi Mandrake LInux 9.1 jsem soubor s ceskou diakritikou zobrazil zcela
> korektne 'cat soubor' a vytiskl 'lp soubor'. Kdyz totez, pri zcela stejnem
> nastaveni printeru, udelam ve verzi 9.2, vystup na terminal je dobre, ale
> vystup na printer je spatny, typicky misto z^ je 3/4, atd.
>
> Kde muze byt chyba ? Vubec me nenapada, kam se podivat.
>
> Tom

Nechte to co tisknete uložit jako PS soubor a ten si potom prohlédněte,
zda je špatný nebo ne.

Záleží jak vám ta tiskárna tiskne. Tipuji nastavené špatně tiskové
filtry, ten soubor je jaký normální textový ? Pokud ano tak se to
nepřevede na PS a tiskne se to asi jako normální soubor *.txt jako by
byl poslán asi přímo na tiskárnu soubor.txt > /dev/lpt .

Nebo pokud to posílá PS soubory tak špatný převod do PS - fonty.

Takhle vám neporadíme když nevíme v jakém formátu je ten soubor co
chcete tisknout.

|    ICQ    179223500                    |