Mozilla 1.5 je nestabilna *WAS* Re: Mozilla tabbed browsing

Peter V. (LTS) konfery na lentus.sk
Pátek Listopad 14 11:07:31 CET 2003

V "prispevkoch" na zive.sk.cz itnews.sk a pod. som viackrat cital,
ze Mozilla 1.5 hodne spomalila a je dost padava (samozrejme sa asi jednalo o
win verziu).

Viete mi toto (pod Lin aj Win) potvrdit/vyvratit osobnymi skusenostami?

Vo fy mame 25ks mix od 1.1 beta cez 1.3RCx az po 1.4.
Rozmyslam o hromadnom prechode na jednotnu 1.4.1 (uz vysla?-neviem najst,
hoci by uz mala byt vonku)
al. 1.5.
Popr. maju byt "prevratne" novinky v 1.6 (zatial som ziadne neobjavil).
Vyplati sa pockat?

Dik

Peter