Fedora - zprvzneny bind-chroot

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Pátek Listopad 14 13:09:54 CET 2003

V Čt, 13. 11. 2003 v 11:51, Milan Kerslager píše:

> Bud zijete pred vic jak 7 lety nebo nevite, co je M4.
>
> Zkuste si udrzovat 40+ ruznych systemu a kompilovat na vsech vlastni
> baliky...

Pokud hovoříme o qmailu, tak v tom nevidím problém. Jednoduše zkompiluji
a zkonfiguruji qmail (záležitost cca 10 minut). rc skripty mám již
předpřipravené. Vytvořím uživatelské mailboxy a předám dílo zákazníkovi.
Používám qmail již téměř 4 roky a za tu dobu jsem nemusel žádnou z těch
instalací udržovat nebo nějak záplatovat. Žádné bezpečnostní problémy
prostě nebyly.

Jedině jsem musel ručně inkludovat errno.h, v souvislosti s přechodem na
novou verzi glibc, kde se změnilo chování systémové knihovny. To se ale
týkalo jen těch zákazníků, kteří současně upgradovali distribuci.
--
/* Miroslav Petricek             mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o.  Systemovy inzenyr - UNIX