Problémy s klávesnicí v Javě pod Linux

Tomas Hubalek Tomas.Hubalek na onsemi.com
Pátek Listopad 14 13:16:30 CET 2003

Jirka Dutka napsal(a):

> Spousta znaků se dá napsat pomocí AltGr, např. AltGr-x -> #, AltGr-v
> @, další ještě se Shiftem (ověřeno v MozillaTranslatoru a Java
> appletech). Bohužel zrovna uvozovky se mi takhle nedaří.
> Používám standardní XkbLayout cz_qwerty z xfree 4.3.0 (pokud to má
> nějakou souvislost s aplikacemi v Javě).

Díky, měl jsem na mysli nějaké systémové řešení. V NetBeans by na to
určitě šlo udělat i nějak makro, ale spíš mám dojem že je něco špatně v
Javě.
Ptal jsem se i na konferenci konference na java.cz a taky mi zatím nikdo
nebyl schopen poradit.

BTW: nevíte někdo o nějaké dobré konferenci na Javu ve světě? Zkoušel
jsem ty co jsou přímo na java.sun.com (např.
servlet-interest na java.sun.com), ale tam je totálně mrtvo, tak jeden
příspěvek za týden :'(

Tom