Floppy mout v rescue modu - RH9

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Listopad 14 17:50:48 CET 2003

David Hrbac napsal(a):
> Ahoj,
> potřebuju dostat nějaké konfiguráky z padlého RH9 disku. Když spustím CD
> do rescue módu, dostanu se na disk v pohodě, ale nejsem schopen udělat
> chroot /mnt/sysimage, hláška je Segmentation fault. Nejsem ani schopen
> mountnout flopinu, abych si soubory přetáh. Nevíte jak na to?
> Dík,
> David

1.) Nechápi co to má společného s Re: kde je v proc IP aderesa a proč na
to odpovídáš a píšeš uplně o něčem jiném :-(

2.) Proč chceš použít nějaký chroot /mnt/sysimage jednoduše spustím to
recue CD a ten disk se mě připojí sám takže si akorát někam připojím
floppy a překopíruju.

|    ICQ    179223500                    |