LILO: 0x01

Jan Fuchs fuky na seif.cz
Pátek Listopad 14 18:10:25 CET 2003

Dobrý den,

hda (hda1 Windows - kamarád mi zatím nevěří, že je k životu nepotřebuje)
hdb (hdb1 až hdb3 Linux, hdb4 vfat)

LILO instaluji do MBR hda (/boot mám na hdb1).
Dostanu následující varování.
Warning: BIOS drive 0x82 may not be accessible

A při pokusu o boot samozřejmě číslo stejné chyby.
L 01 01 01 01 01 01 01 01 01 01 01 01 01 ...

Chyba v konfiguraci na 99,99% není, protože tu samou
v bledě modrém jsem použil na jiných PC.

Jestli jsem to správně pochopil LILO se kvůli BIOSU
nemůže dostat do /boot na hdb1.

Chci se zbavit tohoto omezení, ale ne tak, že ho obejdu
tím, že hodím vše potřebné k nabootování na první disk apod.,
ale tak, že rozchodím stávající konfiguraci.
Pomůže upgrade BIOSU nebo existuje nějaké jednodušší řešení?

          Děkuji za případné odpovědi Fuky

--

/************* GNU.CZ Linux.CZ Debian.CZ ***************
 * WWW.Seif.CZ