Instalace RH9 na starsim stroji

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Sobota Listopad 15 10:09:34 CET 2003

Dobry den.

Potreboval jsem neco vyzkouset se sambou, tak jsem si nainstaloval na stary
stroj (P133, 48MB RAM, 4GB HDD) RH9. (Musi to byt RH9, protoze to, co
zkousim pobezi na RH9)
Zvolil jsem textovou instalaci, vetsinu veci jsem odskrtl, aby se
neinstalovaly. Prekvapilo me, ze to po me treba vubec nechtelo nastaveni
site. Pritom tu sitovku rozhodne musi RH znat. Instalace jinak probehla
uspesne. Zadny problem.
Ale po restartu nabehne jen grub a system nenastartuje. Na obrazovce vidim:

Grub version 0.93 (640K lower / 48128K upper memory)

[Minimal BASH - like line editing is supported. For the first word, TAB
lists possible commands completions. Anywhere else TAB lists the possible
completions of a device / filename. ]

grub> _

Hledal jsem na google, jenze na kombinaci Grub, redhat, after installation
to zobrazi priserne mnozstvi veci, ktere se netykaji meho problemu. :-( Je
to tou pameti? Pomuze pridat RAM? Nebo ten stroj je proste pomaly a nepovede
se mi tam dostat RH9? Poradi nekdo? Staci i tip, co mam hledat.

Diky moc.

TNX