LILO: 0x01

Jan Fuchs fuky na seif.cz
Sobota Listopad 15 13:01:20 CET 2003

Dobrý den,

14. lis (Pátek) v 18:22:19 CET 2003, mike na mk-sys.cz napsal(a):

> Zkuste mu explicitně popsat mapování disků mezi Linuxem a BIOSem, např.
>
>   disk = /dev/hda
>     bios = 0x80
>   disk = /dev/hdb
>     bios = 0x81
>
> nebo obráceně. Ale vrtá mi hlavou, jak přišel na 0x82, nemáte tam ještě nějaké
> další disky?

Omlouvám se, neměl a stále nemám po ruce to PC, takže jsem místo
hdd napsal hdb.

hda - první disk
hdb - nic
hdc - CDROM
hdd - druhý disk

Takže až přehodím hdd na hdb, změním konfiguraci v lilo.conf
a fstab, pak by to snad mělo chodit. Ani nevím proč jsem to
tak nepřehodil ještě před instalací ;-))

             S pozdravem Fuky

--

/************* GNU.CZ Linux.CZ Debian.CZ ***************
 * WWW.Seif.CZ